Az Ital Club elkötelezett híve a kultúrált alkoholfogyasztásnak.
Szeszesitalok fogyasztását 18 éven aluliaknak nem ajánljuk és kiszolgálni nem tudjuk.
Kérünk nyilatkozz életkorodról.
Igen, elmúltam már 18 éves | Nem, még nem vagyok 18 éves
Vásárlási, szállítási információk
Internetes ital rendelés a hét minden napján non stop, a házhozszállítás hétfőtől szombatig, 6 óra (kivéve szombaton 8 óra) és 22 óra között áll rendelkezésedre!

Telefonon hétköznapokon 10:00-18:00 óra között tudod leadni a rendelésedet, a +36-30-653-7474-es telefonszámon.

Munkaszüneti napon az info@italclub.hu címre küldött levelekre a következő munkanapon válaszolunk.

Az oldalon a termékek bruttó árai vannak feltüntetve.

A kiszállítás költsége Budapesten:
  • 12 000 Ft felett díjtalan
  • 8 000-12 000 Ft között 700 Ft
  • 6 000-8 000 Ft között 900 Ft
A kiszállítási értékek göngyöleg nélkül értendőek!

Sürgős kiszállítás esetén az ital értékre (göngyöleg nélkül) 6%-os sürgősségi felárat számolunk.


A kiszállítás költsége vidékre:

Darabra kapható termékek (szirupok, égetett szeszek, borok stb.) esetén a kiszállítási díjak a következők::
  • 30.000 Ft felett díjtalan
  • 30 000 Ft alatt 1.600 Ft
A kiszállítási értékek göngyöleg nélkül értendőek!

Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy kartonos, rekeszes, hordós termékeket (sör, ásványvíz, üdítő, tej, stb.) csak egyedileg kalkulált szállítási díjjal tudunk kiszállítani! Amennyiben a kosárba ilyen típusú termék kerül, a kiszállítás ingyenessége megszűnik (30.000 Ft-os értékhatár felett is!). Ekkor a rendelési felület jobb oldalán visszajelzést kapsz arról, hogy mennyi lesz a kiszállítás plusz költsége azokra a termékekre vonatkozóan, amelyek aktuálisan a kosaradban vannak.

Szállítási költség ajándékküldés esetén:
(budapesti, vidéki címre egyaránt)
Darabra kapható termékek (szirupok, égetett szeszek, borok stb.) esetén a kiszállítási díjak a következők:
  • 30.000 Ft felett díjtalan
  • 30 000 Ft alatt 1.600 Ft
A kiszállítási értékek göngyöleg nélkül értendőek!

Több címzett esetén a szállítási díjat címenként számoljuk fel, illetve a 30 000 Ft feletti ingyenesség is címenként értendő.
Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy kartonos, rekeszes, hordós termékeket (sör, ásványvíz, üdítő, tej, stb.) csak egyedileg kalkulált szállítási díjjal tudunk kiszállítani! Amennyiben a kosárba ilyen típusú termék kerül, a kiszállítás ingyenessége megszűnik (30.000 Ft-os értékhatár felett is!). Ekkor a rendelési felület jobb oldalán visszajelzést kapsz arról, hogy mennyi lesz a kiszállítás plusz költsége azokra a termékekre vonatkozóan, amelyek aktuálisan a kosaradban vannak.

Személyes átvétel esetén rendelésedet semmilyen külön költség nem terheli.

Személyes átvétel esetén kérjük, hogy rendelésedet előzetesen add le a weboldalunkon vagy munkanapokon telefonon elérhető Vevőszolgálatunkon, mert az átvétel helyszínén nem rendelkezünk állandó raktárkészlettel! Személyes átvétel esetén a leadott megrendeléseket hétköznapokon 10:00-18:00 óra között dolgozzuk fel, Vevőszolgálatunk minden esetben felhív és tájékoztat arról, hogy megrendelésedet legkorábban milyen időpontban tudod átvenni.


Hogyan tudsz fizetni?
  • Budapesti kiszállítás esetén áruátvételkor készpénzben tudod kifizetni rendelésed értékét.
  • Vidéki kiszállítás esetén lehetőség van a rendelés leadásakor online bankkártyás fizetésre, vagy áruátvételkor készpénzes, vagy bankkártyás fizetésre.
  • Személyes átvétel esetén fizethetsz bankkártyával online, a rendelés leadásakor, vagy áruátvételkor készpénzzel illetve bankkártyával.
Hogyan lehetsz a Club tagja?
Nem kell mást tenned, mint regisztrálni az Ital Clubra, a regisztrációval elfogadva a Club rendszerét, szabályait. Az Ital Club tagjaként adataidat csak egyszer, regisztrációkor szükséges megadnod. Az Adatvédelmi tájékoztatót ide kattintva tekintheted meg.

Hogyan vásárolhatsz?
A vásárláshoz nem kötelező regisztrálnod!

Regisztráció nélkül a vásárlás befejezésekor egy űrlap jelenik meg, melynek kitöltése után lehetőséged van a rendelésed elküldésére. Ebben az esetben adataidat nem tároljuk.

A vásárlás menete
A "Kosárba" gombbal tudod az árut rendelésbe tenni. Beírhatod az igényelt mennyiséget. A kosárban megjelenik a vásárolt áru és értéke. A "Kosaram részletes tartalma" gombra kattintva, ezt termékenként lebontva is megtekintheted. Ha minden vásárolni kívánt termék a kosárban van, akkor a "Pénztár" gombra kattintva elküldheted rendelésed.

Ezt követően kiválaszthatod, hogy milyen rendelési móddal kéred az árut. Ez lehet "normál", "sürgős", ajándékküldés, vidéki kiszállítás vagy személyes átvétel.

Normál kiszállítás esetén kiválaszthatod a megadott legkorábbi időpontokból, hogy mikor szeretnéd átvenni a megrendelt terméket.
  • Ez lehet másnap délelőtt(06-12-ig), délután(12-18-ig) vagy este(18-22 óráig), hétfőtől-péntekig.
  • Szombati napon 08:00-16:00 óra közötti időszakra érvényes a normál kiszállítás.
  • Szombaton 16 órától 22 óráig történő kiszállítást sürgős rendelésként tudunk teljesíteni.
Sürgős szállítás esetén (csak Budapesten vehető igénybe!) a megrendelt terméket azonnal kiszállítjuk, 4 órán belül, hétfőtől péntekig 6 óra és 22 óra között, szombaton 8 óra és 22 óra között. Sürgős rendeléseket hétfőtől szombatig adott napra, legkésőbb 20 óráig tudunk fogadni.

Este 22 órától reggel 6 óráig (szombaton 8 óráig), illetve vasárnap nem vállalunk kiszállítást.


A rendszer minden esetben automatikusan e-mail formájában visszaigazolja rendelésedet. Amennyiben pár perc múlva nem érkezik meg a visszaigazoló e-mail, kérjük nézd meg a "Spam" mappádat is, mert levelező rendszered szűrője miatt előfordulhat, hogy oda érkezett.

A rendelés elküldése után Vevőszolgálatunk minden esetben felveszi Veled a kapcsolatot a kiszállítás pontosítása miatt. Számlaigényedet, az áruátvétel pontos időpontját vagy bármilyen más rendelés módosítást ekkor tudsz jelezni.

Annak érdekében, hogy fel tudjuk venni Veled  a kapcsolatot, kérünk, hogy a regisztráció, illetve a rendelési űrlap kitöltése során a telefonszámodat mindenképpen add meg! Amennyiben a megadott telefonszámon nem érünk el, a rendelést nem tudjuk kiszállítani!
Bankkártyás fizetés

Az ItalClub.hu a CIB Bank által biztosított biztonságos bankkártyás fizetési megoldást nyújtja vásárlóinak. A biztonságot az adatok szétválasztása alapozza meg. A Webáruház a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a CIB Bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a Webáruház nem értesül, azokat csak a CIB Bank érheti el. A tranzakció eredményéről a fizetést követően a Webáruház oldala tájékoztatja. A kártyás fizetéshez az Ön internet böngésző programjának támogatnia kell az SSL titkosítást.

A vásárolt áru ellenértéke, a kifizetett összeg azonnal zárolásra kerül kártyaszámláján. Kérjük, olvassa el részletes tájékoztatónkat!

Üdvözöljük a CIB Bank biztonságos, internetes fizetési megoldásával működő Webáruházunkban

Az alábbiakban röviden ismertetjük, hogy miképp intézheti biztonságos módon vásárlását.

Mire figyeljen a vásárláskor?

  • Olvassa el Webáruházunk ismertetőjét, a vásárlás kondícióit és a kiszállítás és a fizetés feltételeit!
  • Tanulmányozza át a Webáruház biztonsági feltételeit, hiszen ezzel garantálják az Ön adatainak biztonságát!
  • Tartsa nyilván a vásárlásával kapcsolatos adatait!
  • Tartsa nyilván a fizetéssel kapcsolatos tranzakciós adatait! (tranzakció azonosító, engedélyszám)
  • Biztosítsa, hogy titkos kártyaadataihoz illetéktelen személy soha ne férhessen hozzá.
  • Használjon olyan böngészőt, amely támogatja az SSL titkosításhoz szükséges opciót!

A biztonságról

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Banknak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

Elfogadott kártyák

A CIB Bank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.

Fizetés lépései

  1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
  2. Ezt követően Ön átkerül a CIB Bank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
  3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
  4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.

A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a CIB Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru vagy szolgáltatás ellenértékével.

Amennyiben Ön nem kerül visszairányításra a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.

Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kíván tájékozódni, kérjük, vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Kérdések és válaszok internetes kártyás fizetésről

KÁRTYAELFOGADÁS

Milyen típusú kártyákkal lehet fizetni?

A VISA és az Mastercard dombornyomott kártyáival, ill. egyes VISA Electron kártyákkal. A VISA Electron kártyák interneten történő használatának lehetősége a kártyát kibocsátó banktól függ. A CIB által kibocsátott VISA Electron típusú bankkártya használható interneten történő vásárlásra.

Mely bankok kártyái alkalmasak internetes fizetésre?

Minden olyan VISA és Mastercard/Maestro kártyával, mely internetes fizetésre a kártyakibocsátó bank által engedélyeztetve lettek, valamint a kifejezetten internetes használatra hivatott webkártyák.

Lehet-e vásárlókártyákkal fizetni?

Hűségpontokat tartalmazó, kereskedők/szolgáltatók által kibocsátott pontgyűjtő kártyákkal nem lehet interneten fizetni.

Lehet-e co-branded kártyákkal fizetni?

Bármilyen olyan co-branded kártyával lehetséges fizetni, mely internetes fizetésre alkalmas MasterCard vagy VISA alapú kártya.

FIZETÉS FOLYAMATA

Hogyan működik az online fizetés banki háttérfolyamata?

A vásárló a kereskedő/szolgáltató internetes oldalán a bankkártyás fizetési mód választását követően a fizetést kezdeményezi, melynek eredményeként átkerül a Bank biztonságos kommunikációs csatornával ellátott fizetőoldalára. A fizetéshez szükséges megadni kártyaszámát, lejárati idejét, és a kártya hátoldalának aláíráscsíkján található 3 jegyű érvényesítési kódot. A tranzakciót Ön indítja el, ettől kezdve a kártya valós idejű engedélyezésen megy keresztül, melynek keretében a kártyaadatok eredetisége-, fedezet-, vásárlási limit kerül ellenőrzésre. Amennyiben a tranzakció folytatásához minden adat megfelel, a fizetendő összeget számlavezető (kártyakibocsátó) bankja zárolja a kártyáján. Az összeg számlán történő terhelése (levonása) számlavezető banktól függően néhány napon belül következik be.

Miben különbözik az internetes kártyás vásárlás a hagyományostól?

Megkülönböztetünk kártya jelenlétével történő (Card Present) és kártya jelenléte nélküli (Card not Present) tranzakciókat. A Card Present tranzakció POS terminál eszköz segítségével történik. A kártya lehúzását és a PIN kód beütését követően a terminál kapcsolatba lép a kártyabirtokos bankjával, az engedélyező központon keresztül, és a kártya típusától, illetve a kártya kibocsátójától függően a VISA vagy MasterCard hálózaton keresztül. Itt megtörténik az érvényesség és fedezetvizsgálat (authorizáció). Az előbbi útvonalon visszafelé haladva a POS terminál (illetve a kereskedő) megkapja a jóváhagyást vagy elutasítást. A vásárló aláírja a bizonylatot. A Card not Present olyan tranzakció, melynek lebonyolításakor a bankkártya fizikailag nincs jelen. Ide tartoznak a levélben, telefonon, illetve az elektronikus úton (internet) lebonyolított tranzakciók, amelyek esetében a vásárló (kártyabirtokos) a tranzakciót biztonságos (128 bites titkosítású) fizetőoldalon bekért kártyaadatok megadásával indítja. A sikeres tranzakcióról Ön kap ún. engedélyszámot, mely megegyezik a papír alapú bizonylaton található számmal.

Mit jelent a foglalás?

A tranzakciót a bank tudomására jutásakor azonnal foglalás (zárolás) követi, hiszen a tényleges terheléshez előbb a hivatalos adatoknak be kell érkezniük, mely néhány napot igénybe vesz és az alatt a vásárolt összeg újra elkölthető lenne. Ezért a foglalással a levásárolt vagy felvett pénzt elkülönítik, foglalás alá teszik. A foglalt összeg hozzátartozik a számlaegyenleghez, azaz jár rá kamat, de még egyszer nem költhető el. A foglalás biztosítja azon tranzakciók visszautasítását, melyre már nincs fedezet, noha a számlaegyenleg erre elvben még lehetőséget nyújtana.

SIKERTELEN FIZETÉSEK ÉS TEENDŐK

Milyen esetben lehet sikertelen egy tranzakció?

Általában a kártyát kibocsátó bank (tehát ahol az ügyfél a kártyát kapta) által el nem fogadott fizetési megbízás; de bankkártya használat esetében ez lehet olyan okból is, hogy távközlési vagy informatikai hiba miatt az engedélykérés nem jut el a kártyát kibocsátó bankhoz.

Kártya jellegű hiba

  • A kártya nem alkalmas internetes fizetésre.
  • A kártya internetes használata számlavezető bank által tiltott.
  • A kártyahasználat tiltott.
  • A kártyaadatok (kártyaszám, lejárat, aláíráscsíkon szereplő kód) hibásan lettek megadva.
  • A kártya lejárt.

Számla jellegű hiba

  • Nincs fedezet a tranzakció végrehajtásához.
  • A tranzakció összege meghaladja a kártya vásárlási limitét.

Kapcsolati jellegű hiba

  • A tranzakció során valószínűleg megszakadt a vonal. Kérjük, próbálja meg újra.
  • A tranzakció időtúllépés miatt sikertelen volt. Kérjük, próbálja meg újra.

Technikai jellegű hiba

  • Amennyiben a fizetőoldalról nem tért vissza a kereskedő/szolgáltató oldalára, a tranzakció sikertelen.
  • Amennyiben a fizetőoldalról visszatért, de a böngésző "back", "reload" illetve "refresh" segítségével visszatér a fizetőoldalra, tranzakcióját a rendszer biztonsági okokból automatikusan visszautasítja.

Mi a teendő a fizetési procedúra sikertelensége esetén?

A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.

Miért a számlavezető bankkal kell felvenni a kapcsolatot a fizetés sikertelensége esetén?

A kártyaellenőrzés során a számlavezető (kártyakibocsátó) bank értesíti az összeget beszedő kereskedő (elfogadó) bankjának, hogy a tranzakció elvégezhető-e. Más bank ügyfelének az elfogadó bank nem adhat ki bizalmas információkat, arra csak a kártyabirtokost azonosító banknak van joga.

Mit jelent az, ha bankomtól azonban SMS kaptam az összeg foglalásáról/zárolásáról, azonban a kereskedő/szolgáltató azt jelzi, hogy sikertelen volt a fizetés?

Ez a jelenség olyan esetben fordulhat elő, ha a kártya ellenőrzése megtörtént a fizetőoldalon, azonban Ön nem tért vissza kereskedő/szolgáltató internetes oldalára. A tranzakció ebben az esetben befejezetlennek, így automatikusan sikertelennek minősül. Ilyen esetben az összeg nem kerül terhelésre kártyáján, a foglalás feloldásra kerül.

BIZTONSÁG

Mit jelent a VeriSign és a 128 bites titkosítású SSL kommunikációs csatorna?

Az SSL, a Secure Sockets Layer elfogadott titkosítási eljárás rövidítése. Bankunk rendelkezik egy 128 bites titkosító kulccsal, amely a kommunikációs csatornát védi. A VeriSign nevű cég teszi lehetővé a CIB Bank-nak a 128 bites kulcs használatát, amely segítségével biztosítjuk az SSL alapú titkosítást. Jelenleg a világ elektronikus kereskedelmének 90%-ában ezt a titkosítási módot alkalmazzák. A vásárló által használt böngésző program az SSL segítségével a kártyabirtokos adatait az elküldés előtt titkosítja, így azok kódolt formában jutnak el a CIB Bankhoz, ezáltal illetéktelen személyek számára nem értelmezhetőek.

A fizetés után figyelmeztetett a böngészőm, hogy elhagyom a biztonsági zónát. A fizetésem biztonsága így garantált?

Teljes mértékben igen. A fizetés folyamata 128-bites titkosított kommunikációs csatornán folyik, így teljesen biztonságos. A tranzakciót követően Ön a kereskedő honlapjára jut vissza, amennyiben a kereskedő oldala nem titkosított, a böngészője figyelmezteti, hogy a titkosított csatornát elhagyta. Ez nem jelent veszélyt a fizetés biztonságát illetően.

Mit jelent a CVC2/CVV2 kód?

A MasterCard esetében az ún Card Verification Code, a Visa esetében az ún. Card Verification Value egy olyan, a bankkártya mágnescsíkján kódolt numerikus érték, melynek segítségével megállapítható egy kártya valódisága. Az ún. CVC2 kódot, mely az Mastercard/Maestro kártyák hátoldalán található számsor utolsó három számjegyében szerepel, az internetes vásárlások során kell megadni.

Mit jelent a Verified by Visa?

A Verified by Visa rendszerben regisztrált Visa kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Visa kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Verified by Visa rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.

Mit jelent a Mastercard SecureCode?

A Mastercard SecureCode rendszerben regisztrált Mastercard/Maestro kártyabirtokosok jelszót választanak a kártyát kibocsátó banknál, mely segítségével azonosíthatják magukat internetes vásárlás esetén, és amely védelmet nyújt a Mastercard/Maestro kártyák jogosulatlan használata ellen. A CIB Bank elfogadja a Mastercard SecureCode rendszer keretein belül kibocsátott kártyákat.


Mit jelent a UCAF kód?

MasterCard/Maestro kártyák esetén az Ön kártyakibocsátó bankjától esetlegesen kapott egyedi kód. Ha nem kapott ilyet, hagyja üresen a mezőt.


A kártyás fizetés szolgáltatója a CIB bank.Elfogadott kártyák: Mastercard, Visa, Visa Electron